lauantai 23. toukokuuta 2015

Poistun Rantapallon kumppaniverkostosta

Maltan juttujen väliin ilmoitusasiaa. Olen ilmoittanut Rantapallon kumppaniverkoston ylläpitäjälle, että minut poistaa verkostosta, sillä en ole tyytyväinen tähän vastavuoroisuus ratkaisuun ja siihen miten blogini näkyy sivuston kautta. Jos olet seurannut minua Rantapallon sivuston kautta, niin tässä sinulle vaihtoehdot mitä kautta voit seurata minua.


1. Facebook-sivulle päivitän aina ensimmäisenä juttuni. 

2. Instagammiin julkaisen kuvia matkojen aikana ja ilmoittelen milloin blogissa on uusia juttuja. 

3. Kuulun Suomen parhaimpien matkabloggaajien joukkoon, joten voit seurata minua ja muita blogeja sivulta http://matkabloggaajat.fi/

4. Blogini tekstit päivittyvät myös paikkoihin Bloglovin ja Blogipolku.   

5. Paikkoja joissa ilmoittelen satunnaisesti uusista jutuista ovat Google+, Twitter ja Pinterest

Jos sinulla on vinkata minulle vielä joku paikka, mitä kautta seuraat blogeja, niin laita viestiä kommenttikenttään. Kiitos ja mukavaa lauantai-illan jatkoa.  

T. Ape The Bloggaaja

P.S. Matkakertomuksia pääset lukemaan klikkaamalla tästä.


2 kommenttia:

  1. Olisi kiva kuulla ajatuksiasi, jotka johtivat tähän päätökseesi, joko täällä tai vaikka ihan privaatisti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Pirkko!

      Voin vastata ihan julkisesti. Suurin syy oli, että en halua blogini näkyvän niin kuin se näkyy Rantapallo-sivuston kautta. Kun blogia klikkaa näkyy valtava mainos ja ratkaisu on toteutettu niin, että syntyy ruudulle tuplahissi. Minulla meni hetki aikaa, ennen kuin edes tajusin miten blogin saisi läppärin ruudulle sellaiseen näkymään, että pystyisin lukemaan sitä. Jos olisin ollut katsomassa jonkun muun blogia, olisin luovuttanut saman tien. Lisäksi kumppaneiden blogit ovat niin alhaalla sivustolla, ettei sitä kautta tule luultavammin suuria kävijävirtoja. -Ape ja äiskä


      Poista