maanantai 9. helmikuuta 2015

Pian alkaa lukumatka Belizeen, Guatemalaan ja Meksikoon

Heippa kamut! 

Palasin juuri äsken kotiin kahden viikon lomalta. Olen aika rätti-poikki-väsynyt, mutta onneksi minua odotti kotioven takana yllätys. Olin saanut kirjeen Millalta ja Mortilta. He ovat kaksi kissaa, jotka lukevat blogiani. 


Aika huisi juttu! Minulle ei ole aiemmin tullut mitään postia omalla nimellä. Kiitos Milla ja Mortti. 

Matkallani Belizessä, Guatemalassa ja Meksikossa näin paljon jännittäviä juttuja ja tutustuin uusiin ihmisiin. Kuvia otin varmaan tuhat, jotta sinäkin pääset näkemään mitä minä näin. 

Yllä olevissa kuvissa maisemat ovat Meksikon Cancunista ja alla olevissa kuvissa olen mm. Tulumissa, Belizessä ja Guatemalassa. 


Matka alkaa ihan pian, ehkä jo jopa huomenna, jos vain saan tänään levättyä. 

T. Ape The Bloggaaja

P.S. Matkakertomukset kiertomatkasta, Meksikosta ja muista kohteista löydät klikkaamalla tästä klikkaamalla tästä.



4 kommenttia: