tiistai 30. joulukuuta 2014

Kiitos lukijat vuodesta 2014, Ape

Tämä vuosi on ollut aivan huisi. Olen päässyt matkustamaan yli kymmenessä maassa ja oppinut paljon uusia asioita. Mutta se mikä minua ilahduttaa eniten olet sinä, juuri sinä joka luet tätä blogiani. 


Kun tiedän, että luet blogiani, jaksan taas kirjoittaa uusia matkakertomuksia. Vuonna 2014 olen julkaissut jo 100 juttua.

Mitä muuta tänä vuonna on tapahtunut? Facebook-sivulleni olen saanut yli 500 tykkääjää. 



Ja instagrammin puolelle yli 1500 seuraajaa. Aika huisia minun mielstäni. 


Google Analytics puolestaan kertoo, että blogiani lukee joku muukin kuin äitini. Blogini pääsi myös Suomen parhaimpien joukkoon. Yksi tämän vuoden huikeista tapahtumista oli, kun pääsin Finnairin ohjaamoon. Kyllä tässä pieni apina alkaa tuntea itsensä straksi. 

Toivon sinulle oikein onnellista vuotta 2015! Toivottavasti tapaamme myös ensi vuonna. 

Rakkaudella, Ape


4 kommenttia: